Korábban írtam már a 4x azaz az ACOG használatártól, bár az a való életben használt eszközről szólt. Most nézzünk meg, hogy a játékban hogyan kell használni a 4x-et ami egy kicsit praktikusabb.
Természetesen a 4x-nek is van beépített távolságbecslője ami a következőképp működik.
100m - Az ellenfél feje belefér a kis háromszögbe
200m - Az ellenfél válla egy vonalban van a vagy háromszöggel
300m - Az ellenfél válla belül van a nagy háromszögön
400m - Az ellenfél olyan széles mint a 4-es vonal
500m - Az ellenfél olyan széles mint az 5-ös vonal
600m - Az ellenfél olyan széles mint a 6-os vonal
Ha sikerült megbecsülnünk milyen távol van az ellen, akkor már csak el kell találnunk. Hősünk WackyJacky101 AR-ekre tesztelte a célzást. Mivel a különböző lövedékeknek más az esése ezért az 5.56-os és a 7.62-es lőszerre másképp kell használni a scope-ot. (arról nem is beszélve, hogy Sniperekre megint másképp, mivel azoknak a torkolati sebességük ebből kifolyólag az esésük is más)
Az alábbi képen látszik, hogy az 5.56-os lőszert használó puskákkal alig kell kompenzálnunk, míg az AK-val azért bőven a 4-es vonal alatt is kell céloznunk zeroign nélkül.
Bővebben mindezt megnézhetitek ebben a videóban angolul:
Megjegyzés: az adatok nem pontosak, csak körülbelüli értékek és mivel a játék még EA (early access) státuszban van, változhatnak is.
Hogy le ne maradj a friss útmutatókról, kövesd a facebook oldalunkat.